Construieste reclame pe pagina de Facebook: Facebook Advertising

Promovarea si comunicarea unei afaceri implica si promovarea brand-ului in cadrul retelelor de socializare din mediul online (Social network advertising). Mai exact, vorbim despre promovarea printr-o pagina de Facebook pentru ca Facebook este reteaua de socializare din mediul online pe care nici un brand nu o poate ignora.

In plus, daca ai inclus in strategia de PR un buget pentru promovarea prin reclame platite (http://portal.antreprenorismart.ro/cum-se-creeaza-o-strategie-de-pr-in-7-pasi/), trebuie sa captivezi atentia publicului tinta.

Construieste reclame pe pagina de Facebook si asigură-te ca ai o activitate constanta in mediul online!

Scrie mesaje scurte

Utilizatorii Facebook (implicit publicul tinta) trec foarte repede printr-un numar mare de postari/ articole/ link-uri. Desi Facebook nu impune un numar de caractere, este recomandat ca textul reclamei sa fie scurt astfel incat cititorul mesajului sa nu fie nevoit sa apese butonul “Vezi mai mult/ See more”.

Mindset /a intelege psihologia clientului

Asa cum scriam si intr-un articol anterior, este foarte important sa stabilesti care este grupul tinta si sa il clasifici/ imparti in functie de importanta sa pentru afacerea ta (http://portal.antreprenorismart.ro/cum-se-creeaza-o-strategie-de-pr-in-7-pasi/). Aceste aspecte conteaza pentru ca te ajuta sa iti construiesti mesajele de promovare in functie de utilizator/ client si sa ii adresezi un mesaj scurt si la obiect prin care vede foarte clar de ce sa aleaga produsul/ serviciul respectiv?.

Mai mult de atat, avand in vedere cantitatea de informatii, utilizatorii Facebook vizeaza imaginea/ grafica postari si mai putin textul in sine. De aceea, trebuie sa evidentiezi produsul/ serviciul pe care il vinzi folosind imagini in diferite contexte.

Creeaza vizual in format de patrat

Daca ai realizat in trecut reclame pe Facebook mai mult ca sigur ca ai folosit formatul de 1200×628 pixeli. Formatul actual recomandat este de 1080×1080 pixeli, atat pentru desktop, precum si pentru mobile.

De asemenea, tipul de fisier recomandat pentru imagini este JPG sau PNG iar tipurile de fisiere recomandate ale videoclipurilor sunt .MOV si .MP4.

PS: Si nu in ultimul rand, ramai informat! Pentru ca in mediul online schimbarile sunt rapide si este necesar sa iti adaptezi constant strategia de promovare a afacerii. Afla mai multe din pagina dedicata Facebook for Business: https://www.facebook.com/business/ads.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *